W naszym sklepie dostępne są następujące sposoby płatności i dostawy:
Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
Kiedy moje zamówienie uważa się za potwierdzone?
Zamówienia pobraniowe są traktowane jako potwierdzone z momentem otrzymaniem przez Klienta automatycznego maila potwierdzającego złożenie zamówienie. Przy płatności przelewem tradycyjnym, zamówienie będzie potwierdzone w momencie zaksięgowania wpłaty na koncie Sprzedawcy. Przy płatności za pomocą serwisu szybkich płatności WooPayments momentem potwierdzenia zamówienia jest potwierdzenie przez Woopayments dokonania wpłaty.
Jaki jest czas dostarczenia zamówienia do mnie?
Standardowy czas transportu paczek na terenie Polski wynosi 1 dzień roboczy liczony od momentu odbioru paczki przez kuriera do chwili pierwszej próby doręczenia Klientowi.
Co wpływa na koszty transportu?
Na koszty transportu wpływa wartość opakowania oraz wartość dodatkowych usług kuriera (obsługa pobrania). Część produktów z naszej oferty wymaga podtrzymywania stałej temperatury +5 stopni Celsjusza lub niżej. Dlatego do transportu takich produktów używamy specjalistycznych boksów styropianowych z
Wartość takiego opakowania jest wliczona w cenę transportu. Przy zamówieniach pobraniowych, do kwoty transportu doliczamy wartość obsługi płatności pobraniowych przez kuriera w wysokości 5 zł.Czy mogę opłacić zamówienie przy odbiorze osobistym?
Ze względu na relacji handlowe pomiędzy podmiotami akceptowana jest wyłącznie przedpłata przy składaniu zamówienia.
Czy jest możliwość wysyłki poza Polskę?
Wysyłka naszych produktów za granicę jest możliwa. Należy jednak zwrócić uwagę, że w przesyłkach międzynarodowych nie możemy dołączać produktów wrażliwych na temperaturę.
DO SKLEPU