Płatności i koszty dostawy

Szanowni Państwo, witamy na stronie Smaki Dalmacji!

W naszym sklepie dostępne są następujące sposoby płatności i dostawy:


*Odbiór Osobisty ze sklep «Łosoś», ul Szkolna 5, 00-006 Warszawa – w dni robocze,
w godzinach od 10:00 do 19:00, sobota – od 10:00 do 14:00.

Czas realizacji zamówień:

  • Zamówienia wysyłkowe, są opracowywane wyłącznie w dni robocze (poniedziałek-piątek) i są nadawane kurierowi w maksymalnie krótkim czasie, wynoszącym standardowo 1-2 dni roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia. W wyjątkowych przypadkach, zamówienia potwierdzone po 14:00 mogą zostać przygotowane do wysyłki w ciągu maksymalnie 4 dni roboczych.
  • Zamówienia z odbiorem osobistym są dostarczane do punktu odbioru w ciągu 36 godzin roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia. O gotowości zamówienia do odbioru Klient jest informowany SMSem.

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Kiedy moje zamówienie uważa się za potwierdzone?

Zamówienia pobraniowe są traktowane jako potwierdzone z momentem otrzymaniem przez Klienta automatycznego maila potwierdzającego złożenie zamówienie. Przy płatności przelewem tradycyjnym, zamówienie będzie potwierdzone w momencie zaksięgowania wpłaty na koncie Sprzedawcy. Przy płatności za pomocą serwisu szybkich płatności DotPay momentem potwierdzenia zamówienia jest potwierdzenie przez DotPay dokonania wpłaty.

Jaki jest czas dostarczenia zamówienia do mnie?

Standardowy czas transportu paczek na terenie Polski wynosi 1 dzień roboczy liczony od momentu odbioru paczki przez kuriera do chwili pierwszej próby doręczenia Klientowi.

Co wpływa na koszty transportu?

Na koszty transportu wpływa wartość opakowania oraz wartość dodatkowych usług kuriera (obsługa pobrania). Część produktów z naszej oferty wymaga podtrzymywania stałej temperatury +5 stopni Celsjusza lub niżej. Dlatego do transportu takich produktów używamy specjalistycznych boksów styropianowych z wkładem chłodzącym. Wartość takiego opakowania jest wliczona w cenę transportu. Przy zamówieniach pobraniowych, do kwoty transportu doliczamy wartość obsługi płatności pobraniowych przez kuriera w wysokości 5 zł.

Czemu nie ma dostaw pocztowych, paczkomatowych oraz do innych sieci punktów odbioru?

Statystycznie, około 89% zamówień w naszym sklepie zawiera produkty, wymagające podtrzymywania stałej temperatury. Specjalistyczne opakowania do transportu takich produktów, utrzymują wymaganą temperaturę tylko przez ograniczony okres czasu. Dlatego, w trosce o jakość oferujemy tylko najszybszy sposób dostawy. Unikamy pozostawiania paczek w miejscach bez kontrolowanej temperatury. Bądź to skrzynka paczkomatowa, odział pocztowy (po zostawieniu Avizo) lub kiosk z punktem odbioru.

Czy jest możliwość wysyłki poza Polskę?

Wysyłka za granicę jest możliwa tylko po poprzednim uzgodnieniu z obsługą sklepu. Przy tym koszt wysyłki jest uzgadniany indywidualnie i nie może dotyczyć produktów wrażliwych na zmianę temperatury.

Co mogę zapłacić kartą przy odbiorze ze sklepu «Łosoś» ?

Ze względu na relacji handlowe pomiędzy podmiotami akceptowana jest wyłącznie gotówka.

DO SKLEPU