Płatności i koszty dostawy

W naszym sklepie dostępne są następujące sposoby płatności i dostawy:

Czas realizacji zamówień:

  • Zamówienia wysyłkowe, są opracowywane wyłącznie w dni robocze (poniedziałek-piątek) i są nadawane kurierowi w maksymalnie krótkim czasie, wynoszącym standardowo 1-2 dni roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia. W wyjątkowych przypadkach, zamówienia potwierdzone po 14:00 mogą zostać przygotowane do wysyłki w ciągu maksymalnie 4 dni roboczych.
  • Zamówienia z odbiorem osobistym są dostarczane do punktu odbioru w ciągu 36 godzin roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia. O gotowości zamówienia do odbioru Klient jest informowany SMSem.

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Kiedy moje zamówienie uważa się za potwierdzone?

Zamówienia pobraniowe są traktowane jako potwierdzone z momentem otrzymaniem przez Klienta automatycznego maila potwierdzającego złożenie zamówienie. Przy płatności przelewem tradycyjnym, zamówienie będzie potwierdzone w momencie zaksięgowania wpłaty na koncie Sprzedawcy. Przy płatności za pomocą serwisu szybkich płatności DotPay momentem potwierdzenia zamówienia jest potwierdzenie przez DotPay dokonania wpłaty.

Jaki jest czas dostarczenia zamówienia do mnie?

Standardowy czas transportu paczek na terenie Polski wynosi 1 dzień roboczy liczony od momentu odbioru paczki przez kuriera do chwili pierwszej próby doręczenia Klientowi.

Co wpływa na koszty transportu?

Na koszty transportu wpływa wartość opakowania oraz wartość dodatkowych usług kuriera (obsługa pobrania). Część produktów z naszej oferty wymaga podtrzymywania stałej temperatury +5 stopni Celsjusza lub niżej. Dlatego do transportu takich produktów używamy specjalistycznych boksów styropianowych z wkładem chłodzącym. Wartość takiego opakowania jest wliczona w cenę transportu. Przy zamówieniach pobraniowych, do kwoty transportu doliczamy wartość obsługi płatności pobraniowych przez kuriera w wysokości 5 zł.

Czy mogę opłacić zamówienie przy odbiorze paczki ze sklepu «Kuchnie Świata»?

Ze względu na relacji handlowe pomiędzy podmiotami akceptowana jest wyłącznie przedpłata.

Czy jest możliwość wysyłki poza Polskę?

Wysyłka za granicę jest możliwa tylko po poprzednim uzgodnieniu z obsługą sklepu. Przy tym koszt wysyłki jest uzgadniany indywidualnie i nie może dotyczyć produktów wrażliwych na zmianę temperatury.

DO SKLEPU